ru-RUuk-UAen-GB

MCR 702е

Повний опис

Модульний компактний реометр


MultiDrive
• Реометр вищого класу для складних реологічних досліджень.
• Один реометр, два приводи, всі режими тестування
• Готовий до динамічного механічного аналізу в режимах кручення, розтягнення, вигинання або стиснення
• 200+ аксесуарів створюють необмежені можливості для досліджень і розробок

Space MultiDrive
• Реометр для складних реологічних досліджень і динамічного механічного аналізу.
• Максимальний робочий простір дозволяє легко комбінувати його з іншими оптичними або механічними приладами, наприклад, конфокальним мікроскопом
• Для роботи в перчаточному боксі навіть в атмосфері інертного газу.

Дві високоякісні моделі нової серії MCR Evolution, MCR 702e MultiDrive і MCR 702e Space MultiDrive, є найбільш універсальними з доступних на ринку реометрів. Крім роботи в усіх стандартних режимах реологічних тестів вони можуть бути оснащені додатковим нижнім приводом. Це означає, що Ви можете проводити реологічні дослідження одночасно двома приводами з двома перетворювачами крутного моменту, що відкриває безліч можливостей для Ваших досліджень. Немає ніяких обмежень щодо можливих режимів випробувань, відповідних вимірювальних систем, приладдя та температурних пристроїв, а також по точності вимірювань. Крім того, MCR 702e Space MultiDrive забезпечує максимальний робочий простір і, таким чином, спрощує роботу з аксесуарами та додатковими приладами. Коротше кажучи, це система вибору для вирішення всіх можливих реологічних завдань як зараз, так і в майбутньому.

Один реометр, всі робочі режими
Комбінація двох двигунів на повітряній подушці в одному компактному модульному реометрі дозволяє виконувати реологічні вимірювання і в режимі комбінованої роботуи двигунів (CMT, режим вимірювання за Ширлі), так і в режимі окремої роботи двигуна (SMT, режим вимірювання за Куеттом). Використовуючи один EC-двигун на повітряній подушці в режимі CMT, Ви можете максимально використовувати можливості TruStrain™ і виконувати «класичні» тести, контролюючи напруження. У режимі SMT один двигун працює виключно як датчик крутного моменту, в той час як інший двигун використовується тільки в якості приводу, щоб отримувати найточніші результати реологічних досліджень навіть в перехідному режимі (наприклад, при релаксації напружень, зсуві при пуску) і в широкому діапазоні амплітуди і частоти при вимірюваннях в режимі коливання. Завдяки всім своїм робочим режимам MCR 702e MultiDrive і MCR 702e Space MultiDrive завершують успішну серію MCR і роблять свій внесок в те, що реометри MCR є найбільш цитованим інструментом в наукових реологічних дослідженнях.

Розширюйте можливості дослідження матеріалу за допомогою режиму руху на зустріч
У режимі реометрів руху на зустріч EC-двигуни на повітряній подушці використовуються і для руху, і для перетворення крутного моменту. Обидва двигуни легко налаштовуються на рух в протилежних напрямках, що може бути використано, наприклад, для мікроскопічного дослідження структури матеріалів при зсуві в створюваній фіксованій площині. Цей режим також використовується з універсальним пристосуванням для розтягування для випробувань на розтяг з мінімальним скручуванням. Що стосується швидкості, режим зустрічного руху просто «подвоює рахунок» - досягаючи максимальної різниці при швидкості 6000 об/хв, що збільшує діапазон швидкостей зсуву, а це є важливим для завдань, які вимагають високих швидкостей зсуву.

Готовий до динамічного механічного аналізу при крученні, розтягуванні, вигині, стискуванні та інш.
Замість нижнього обертального приводу можна використовувати додатковий нижній лінійний привід для виконання динамічного механічного аналізу в режимах вигинання або стиснення з використанням таких вимірювальних систем, як триточковий згин, кантілівер або паралельна пластина. Крім того, лінійний привід у поєднанні з геометриями для плівок, волокон і прямокутних зразків може використовуватися для виконання DMA при розтягуванні, тоді як верхній привід обертання можна використовувати для проведення DMA при крученні - обидва в рамках одного тестового завдання. Крім того, лінійний привід здатний виконувати термомеханічний аналіз, випробування на повзучість і відновлення або релаксацію.

Вимірюйте і контролюйте температуру там, де це важливо
Керуйте найбільш впливовим параметром - температурою - за допомогою високоточних терморегуляторів в поєднанні з інноваційною оптоелектронною технологією Anton Paar. Технологія забезпечує безконтактне передавання даних, випромінюючи світло і використовуючи фотоелектричний ефект для визначення справжньої температури зразка. Це дозволяє визначати температуру, не впливаючи на чутливість вимірювання крутного моменту в режимі SMT, а також в режимі руху на зустріч. Датчик розташований безпосередньо в вимірювальній системі дуже близько до зразка (відстань всього 1 мм), що зменшує можливі відмінності між температурою зразка і температурою, яка вимірюється на датчику. Це дозволяє точно визначати температуру зразка навіть під час ступенчастої або лінійної зміни температури.

Найкраще - стає ще краще: пристрій для вирішення завдань, які раніше не можна було й помислити
Новий MCR 702e Space MultiDrive розроблений, щоб забезпечити унікальний максимальний робочий простір нижче опорної пластини віскозиметра і по обидві сторони приладу. Це дозволяє не тільки легко встановлювати аксесуари, але і легко комбінувати з додатковими зовнішніми пристроями, які дозволяють дати більш розширену характеристику матеріалів. Наприклад, MCR 702e Space MultiDrive дозволяє поєднувати конфокальную мікроскопію і реологію. Крім того, окремий блок електроніки реометра дозволяє тепер встановлювати реометр в обмеженому просторі або в лабораторному перчаточному боксі, використовуючи навіть атмосферу інертного газу (азот, аргон), наприклад, при високотемпературних вимірюваннях зразків з певним рівнем небезпеки.

Більше 200 аксесуарів і інтелектуальних функцій для всіх Ваших завдань
MCR 702e MultiDrive та MCR 702e Space MultiDrive готові до встановлення будь-якої вимірювальної системи, температурних пристроїв і спеціальних додатків, розроблених для серії MCR Anton Paar, для проведення стандартних і складних реологічних аналізів Вашого зразка. Функція Toolmaster™ - запатентована система для автоматичного розпізнавання всіх підключених пристроїв і вимірювальних систем. Крім того, функція QuickConnect дозволяє підключати вимірювальні системи однією рукою. Обидві функції забезпечують найвищу гнучкість і мінімізують необхідні зусилля для адаптації конфігурації приладу для виконання Ваших завдань.
Технічні характеристики
Модель Од. MCR 702e MultiDrive
    MCR 702e Space MultiDrive
Конфігурація   1 EC двигун  2 EC двигун
Конструкція підшипника - Повітря, дрібнопористий карбон
Конструкція мотору - Комутований електронікою (EC) - 
    синхронний двигун з постійним
    магнітом
Констр датчика переміщення - Оптичний кодувальщик високої
    роздільної здатності
Спосіб вимір. Норм. Сили - 360 ° Ємністний датчик, безконтактний
(US Pat. 6167752, 1996)   повністю вбудований в підшипник
Активне керув. температурою  - Так Так
підшипн. та датчика норм сили      
Робочі режими - Комбінований Інд трансдьюсер
    трансдьюсер для  для двигуна (SMT), 
    Двигуна (CMT) Рух на зустріч [1]
Мін крут момент (обертання) нНм 1 1
Мін крут момент (коливання) нНм 0.5 [1] 0.5
Максимальний крутний момент мНм 230 230
Мін кутове відхилення мкрад 0.05 0.05
(встановлене значення)      
Maкс кутове відхилення мкрад
(встановлене значення)      
Mін кутова  швидкість [2] рад/с 0 0
Макс кутова швидкість рад/с 314 628
Макс швидкість 1/хв 3000 6000
Mін кутова частота [3] рад/с 10 -7 10 -7
Макс кутова частота [4] рад/с 628 628
Макс частота Гц 100 100
Діапазон норм сили Н  -50 дo 50  -50 дo 50
З відкр ємністю, що підтримує - Так Так
 (WESP / Space) [5]      
Габарити (Ш x В x Г) мм 444 x 753 x 586  444 x 753 x 586 
    Space  Space 
    212 x 767 x 554 212 x 767 x 554
Вага кг 48 Space 51 58 Space 61
Додаткові характеристики  
Дисплей пристрою з дист. Керув.  - Так Так
ПЗ (відєднаний від датчика, що      
вимірює, для запобігання      
механічних       
або електромагнітних шумів)      
Контролер деформ/напруги - Так Так
TruRate™ / TruStrain™ -    
(контролер, що налаштовується)      
Необроблені дані - Так Так
Профілі норм сили  -    
Профілі швидк захопл./стиснення - Так Так
Автом контроль/встан зазору  - Так Так
(AGC/AGS)      
Электронне блокування - Так Так
коливань деталей, що вимір.      
Повністю автоматичне - Так Так
калібрування температури      
TruGap™ (постійний контроль - Опція Опція
розміру зазору для вимір.)      
(US Pat. 6499336, 2000)      
T-Ready™ [6](визначення часу - Так Так
 встановл температ рівноваги)      
(US Pat. 8904852, 2011)      
Toolmaster™ (геометрія деталей, - Так Так
що вимірюють, та аксесуарів,      
підтрим. нульового зазору)      
(US Pat. 7275419, 2004)      
Муфта QuickConnect для - Так Так
зміни геометрії (однією      
рукою, без загвинчування)      
Вібруюче дзеркало (на 360 ° - Так Так
 запобігання появі сліпих плям)      
Трьохточкова опора пристрою - Так Так
(три міцні ніжки для      
вирівнювання без інструментів)      
Трьохточкова опора пристрою - Так Так
для встановл комірок дл вимір.      
(запобігання появі коливань,       
відсутність перекосів після      
заміни комірок)      
Макс темпер діапазон °C  -160 дo +1000  -160 дo +600 
      (950[7])
Макс діапазон тиску бар до 1000 не актив
Випроб для динамічного - Так Так
механічного аналізу      
при скручуванні та напрузі      
Випроб. для трібології - Так Так
Випроб. для вивч. потоку  - Так Так
порошка та реології зсуву      
[1] US Pat. 8453496
[2] У режимі контролю напруги зсуву (CSS). У режимі контролю швидкості зсуву (CSR) в
Залежно від тривалості вимірювання та швидкості забору зразку
[3] Теоретичне значення (довжина кожного циклу = 2 роки)
[4]Більш високі частоти можливі при вик. багатохвильового функціоналу (942 рад/с (150 Гц) 
або навіть вище, залежно від вимірювальної системи і зразка)
[5] MCR 702e Space MultiDrive: Надзвичайно збільшується робочий простір
нижче опорної пластини віскозиметра і з обох сторін інструменту
[6] Залежить від температури пристрою
[7] В системі, яка індивідуально налаштовуэться, й вик. у CTD 1000
Завантаження
MCR702 TD_screen.pdf
Брошюра MCR 702 TwinDrive
Мультимедіа
aAd6hdT_grc
Почему нужно выбирать Реометры MCR


5ScP_FkEbZ0
Принцип работы функции TruGap™


hkpjnmYv8rM
Реометр MCR 702 с двойным приводом


WHF5JR8FY0Y


W7HJekOh6ls


EC привод в реометрах MCR
Как работает EC привод в реометрах MCR



Для отримання інформації по темі: «MCR 702е» зв'яжіться з нами по телефону (044) 229 15 31 або заповніть форму.
Адреса електронної пошти
Контактний номер телефону
Як до вас звертатися (Ім'я)
Прізвище
Країна
Компанія
Запит
Введіть символи з картинки